Parduotuvė Korėjoje ir partizanai

Sveiki. Jei sveiki. Lynoja. Ruduoja. Šlapėja viskas aplink. Partizanai slepiasi po miško samanomis. Po miesto trinkelėmis. Po akmenais. Šuliniuose. Lašuose. Be ne vėjyje.


Nutilo viskas aplink. Net facebookas nuobodus. O tokios idėjos, kaip kad The North Face parduotuvės ir "Never Stop Exploring" agentūros, maloniai nustebina ir džiugina. Įsivaizduojat tokį dalyką Lietuvoje? Ir nebūtinai sportinių prekių parduotuvėje. O pavyzdžiui, Mango. Man patiktų išvysti radonlūpę styyyleivą, ilgu sijonu ir boho chik stiliaus skrybėle, bandančią išsilaikyti ant climbingo sienelės :D O jei dar su kablukais!! Niu va, iškart pasidarė linksmiau tai įsivaizduojant :D Šiaip manau, Lietuvoje trūksta gerų idėjų kaip parduoti prekę inovatyviu, nauju būdu. Visus labiausiai masina akcijos ir tik jų laukia mergytės ir berniukai ištisus pusę metų. O jei daugiau tokių sprendimų? Pavyzdžiui, minėtos idėjos realizavimas tokiu būdu - kvietimas dažniau lankytis toje parduotuvėje, nes niekada nežinau, kada tokia akcija palies ir tavo pėdas bei delnus :) Niu čia panašiai kaip Humanose, - nežinai, kada išmuš tavo laimės pusvalandis :) Aišku, retkarčiais užmatau kai kur akcijas-konkursus, kurie tikrai yra patrauklūs, pvz. BLEND vyr. drabužių akcijos Aprangos galerijose: pirk bal bla bla ir laimėk dviratį, arba snieglentę (kuri vitrinoje atvirkščiai padėta, negu kad eksplotuojama). Bet tokių pavyzdžių mažai mačiau, o reklamos apie pastaruosius visai negirdėjau. Atrodo, kad tokie dalykai sklinda tik iš lūpų į lūpas, o informacija randama tik toje parduotuvėje esančiame informaciniame stovelyje prie kasos. Na, dar kartais virtinoje. Tiesa, dar kartais ir facebooke pasirodo vienas postas per visą akcijos laikotarpį. Visgi, aš labiau kalbu ne apie reklamą, o apie originalias idėjas. Nors ir tų pačių minėtų nuolaidų pagrindu paremta, vis tiek tokie renginiai kaip Shopping Night turi savo aurą. Negali to paneigti. Nes tai jauti. Ir vien vynas dėl to kaltas :) Tai yra idėja. Šiandien chaotiška nuotaika. Mintys šokinėja. Žodžiu, kviečiu mados pasaulio atstovams daugiau gerų idėjų, galinčių geriau parduoti produktą. Tai aišku, kad mes, vartotojai, norim duonos ir žaidimų. Būtų džiugu, kad didžiųjų parduotuvių pardavimų-pirkimų vadybininkai turėtų galimybes pakelti akis nuo apyvartų, inventorizacijų, pelno augimo-kritimo skaičiukų, ir įjungti žymiai naudingesnį ir sudėtingesnį savasties aparatą - kūrybiškumą :) Taip kad, pabūkim partizanais ir numeskim kokį netikėtą pranką kolegoms, o gal ir visai nepažįstamiems!!



Komentarai

Populiarūs įrašai