Kodėl arbata svečiuose skanesnė nei namie?

Mėgstu arbatą. Ją geriu ir darbe, ir namie. Darbe - vienokią, namie - kitokią. Bet laikui bėgant pripratau ir prie vienos, ir prie kitos skonio. Tačiau kažkokia magija, kad svečiuose, visuomet būnu pavaišinta išties puikia ir skania arbata. Ar mano draugai turi išskirtinai gerą skonį arbatai? Turbūt taip, bet yra ir kitas dalykas :) Ji man tokia skani, nes prie svečiuose ragaujamos arbatos skonio nesu pripratusi. Jis man naujas ir išskirtinis. Nors namie turiu tris rūšis arbatų, prie visų jų greitai spėjau priprasti. 
Viena draugė tai išgirdusi atsakė: "Aš turiu arbatą, skirtą tik svečiams. Kaip tik vakar turėjau progą vėl jos paragauti." Kokia puiki idėja! Dažnai iš įvairių gyvenimo guru girdžiu, kad nereikia gerų daiktų taupyti rytojui, gal jis visai neateis ir kad geriau kiekvieną dieną švesti. Ir tikrai, būna, kad tie ypatingi dalykai taip ir sugenda, išeina iš mados ar tiesiog morališkai pasensta. 
Tačiau kita medalio pusė, jog kiekvieną dieną naudojamo, net ir pačio prabangiausio daikto vertė nebe taip mus džiugina. Tad, aš manau, kad kai vis tiek ką reikia pataupyti, kad mažų smulkmenų pagalba sugebėtume pasidaryti sau mažą šventę, o kitiems brangiems žmonėms parodytume, kokie jie yra mums svarbūs. 
Ir dar - kad turėtume, ko laukti. Kasdienybėje tiek daug skubos, kad laukimo jausmą vis rečiau patiriam. Tad pradėsiu ypatingos arbatos svečiams paieškas, kad turėčiau ką taupyti. O jūs gal taupot servizą, elegantišką suknelę, prabangius apatinius ar gerus kvepalus? Labai gerai! Aš už tai, kad būtų, ką gyvenime taupyti. 
Gal tik gero žodžio kitam, niekad nereikia taupyti.


Komentarai

Populiarūs įrašai