Istorija apie platų raktų naudojimą.

Raktus žmonės visaip sugalvoja panaudoti. Su jais galima ne tik ką nors atrakinti. 
Su jais galima daug ką pasikastyti. Na, pavyzdžiui galvą. Arba ausį. Tarpmentes.
Mokykloje matematikos mokytoja kartais raktus naudodavo kaip lazdelę, parodyti ką jau tokio svarbaus ji parašė ant lentos, ir kas ten yra išvis vapšie belenkaip stipriai svarbu. 
Dar tikrai galima su jais lifte paspausti reikiamo aukšto mygtuką. Aš taip tikrai darau. 
Vaikai mėgsta juos traktuoti, kaip kūrybingumą skatinantį žaislą. O dar ir pamuzikuoti su jais sugeba, jei tai esą raktų ryšulėlis. 
Šiandien ir aš, sugalvojau išbandyti šią raktų galimybę. Pas mus sporto klube duoda du raktelius, nuo batų ir drabužių spintelių. Jie sujungti žiedu, ant kurio dar esti sintelių numerėlis ir segtukas, kad raktai nepasimestų, juos prisisegant prie drabužių. 
Aš sporto klube turiu kelis ritualus. Vienas jų - po sporto einu pagulėti į pirtį. Ir ne šiaip paikai guliu, o vis dar sportuoju. Guliu, prispaudus presą prie suolelio, kiek tik galiu. Šiandien buvo kitaip. Tiksliau, ne tik taip. 
Mane sudomino raktai. Ištyrinėjau raktelių briaunas, žiedą, kuris juos jungia. Galiausiai, ir labiausiai suintrigavo segtukas. Tas plokščias paukščio snapas. Pavyzdžiui, anties. Tik labai mažos ir dar albinosės. 
O jei prisisegčiau jį prie bambos? Kažin labai skaudėtų? Nemačiomis apsidairiau, ar kitos šalia manęs tūnančios moterėlės užsiėmusios savo kontempliacijomis, ar nesimuliuoja. Hmm..ar aš dar ne per sena taip elgtis? 
Oooo..ne taip ir skauda. Įdomus pojūtis, jausti bambą. Ir presą ne taip sunku išlaikyti, kai mintys jau kitur sukoncentruotos. Labai prasminga. 
O kažin kiek dar iškentėsiu? Pagulėsiu taip iki tol, kol eisiu į dušą. Šiaip, taip laikyti raktus, labai patogu, jei esi nuogas ir tau reikia abiejų laisvų rankų. Būtų geras: vaikšto visos moterys persirengimo kambary su rakteliais ant bambos. Oo, 67-ta - mano spintelės kaimynė. Šypt jai. 
Nors mano eksperimento metu raktai netiesiogiai panaudoti, bet esmę supratot. Many suaugėliškas būdas vis dar nenoriai eksplotuojamas. Aj, bet aceit jums tokia mintis nekilo? Na, jei ne, tai dabar, kai turėsit raktus su anties snapeliu ir daug paikai laisvo laiko, tikrai mane prisiminsit :D O jei ne, linksmo ir žaismingo požiūrio jums.
Šypt :)




Komentarai

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai