Donatas Montvydas ir puodai

Šiandien sapnavau Donatą Montvydą. Toks gražus, raudonas ir šiltas vasaros vakaras kažkokio miesto prakrašty. Į tą priemiestį aš atvykau su tikslu - atsiimti savo puodą :D Pasirodo, anas mano mėgstamiausią puodą įmetė į tokią aukštą stiklinę (kaip "Megos" akvariumas su tuo mažu rykliuku) turbulencinę žmonių puodų saugyklą. 
Rimtai? Kodėl toks dalykas ateityje gali būti reikalingas? :D
Still, aš vis dar norėjau savo puodą atsiimti. Donny truputį susierzino, matyt, ir jam tas puodas patiko - baltas ir tokio perfect dydžio, tačiau jis nuėjo padaryti, ko paprašytas. Jis nevilkėjo sceninio kostiumo. Dar geriau - vilkėjo wife beater tipo marškinėlius ir juodas kelnes. Rarrr. Išlindęs iš tos turbinos, jis man grąžino tokį žydrą puodą. Su gėlytėm :D Sakau, - čia ne mano puodas. 
Taip sapnas ir baigėsi. 
Dėde Froidai, ką tai galėtų reikšti? :D




Iliustracijos: Woman in Folk Painting by Koo Bohn Chang 2013 ("Vogue" Korea)


Komentarai

Populiarūs įrašai