Balta ir 50 jos atspalvių

Kaip aš pradedu rašyti? Tiesiog, imu ir rašau - tą sekundę, kai pagalvoju, kad galvoje  tvarkingai sudėliojau pirmą sakinį. Ir viskas. Tokio impulso man užtenka. Ir tada jau prasideda - apetitas kyla bevalgant, įkvėpimas ateina bedarant. Kuriu leisdama savo mintims laisvai tekėti. Aišku, labai džiaugiuosi, jei jos bent kažkiek besisieja su pirmuoju sakiniu :D Tai pagalvojau, kad seniai jau nesidalinau įkvėpimu apie madą.
Vakar sulaukėme sniego. Čia didžiumai Lietuvos gyventojų prasideda telemunda presenta kaip juos užkniso ta žiema, koks blogas oras (blogas blogas oras, negeras oras, nu nu nu!).  O man įkvėpimas - balta. Labai mėgstu šią spalvą, bet kaip ir dauguma, žiemos metu primirštu ją. Artėja pavasaris.. Ai, beje, pasirodo ir Užgavėnės jau buvo :D Mieste kažkaip nieks jų nešvenčia, tai net nesusigaudžiau kaip jos praėjo, o aš likau be blyno dantyse :( Žodžiu, tos Užgavėnės - puiki proga atsisveikinti su žiema, o tas sniegas - pasisveikinti su balta spalva. Bleeeem, kaip čia suraičiau :D 
Juoda labai graži spalva - saugi, praktiška, patogi, tinka nuolat skubančiai asmenybei, kokiai nors karjeristei, sufražistei ir Maldeikienei. Taip pat labai tinka čytinti, t.y. apsimesti, kad nepasipuošus, bet vis tiek gerai atrodau :) O moteris (apie vyrus nekalbėsiu, nes nežinau, ką jie jaučia vilkėdami baltą spalvą. Šiaip būtų įdomu - komentaruose atisliepkit) apsirengusi baltai visuomet labiau pasitempusi. Mane pačią balta spalva priverčia apgalvoti viską, kas bus aplink ją. Ir ne šiaip mintyse "praskrolinti", bet atidžiai apžiūrėti ir pačius daiktus (kaip dažnai mes tiesiog žiūrime į savo turimus drabužius, juos paglostom akimis? Net ir aš per retai :D), po to nepamiršti apgalvoti plaukus, makiažą, batus, rankinę, žiedus ir apyrankes. Mane balta įpareigoja. Ir aš nieko prieš, nes po to pasiruošimo proceso, kai jau esu joje, savimi pasitikiu dar labiau. Ir nuotaika šviesesnė ir skaidresnė,  tarsi ir pati spinduliuoju, jei įsivaizduojate tokius niuansus. 
Wikipedia teigia: "Balta spalva – spalva, ryški šviesa, sudaryta iš visų spektro spalvų. Balta spalva techniškai bespalvė, ji neturi jokio atspalvio. Gamtoje baltos spalvos yra sniegas, debesys. Taip pat baltos spalvos yra ir pienas, cukrus, druska." Po tekstu dalinuosi savo atrinktais šiuo metu man "skambiausiais" deriniais ir nors visi jie balti, bet linkiu pajausti kur cukrus eina kartu su druska, o kur debesų baltumas su pieno puta ;)

Midi ilgis:

 



Pavyzdžiai su kelnėmis:

   



Ilgi padurkai:



Trumpi:




 Aksesuarai, ryškios detalės:




Komentarai

Populiarūs įrašai