Gražus vakaras su gražiomis draugėmis

Kiek save atsimenu, man buvo svarbu pastebėti grožį aplink save. Pastebėti ir kurti gražų gyvenimą. Mergaitiško pasibuvimo proga pasipuošiau kiek prancūžiškai kvepiančiu deriniu - baltus kiulotus derinau prie mėlynų lengvų marškinių. Ir gaunu dovanas, tarpusavyje puikiai derančiais - visos mano mielosios dovanojo raudonų-rausvų atspalvių gėrius! Gyvenime apie tai niekas turbūt nepagalvotų, bet aš nebūčiau aš, jei to nepastebėčiau ;) Tai tarsi aksesuarai, pagyvinantys šį derinį!!



Žodį "gražų" sieju ne tik su forma, bet ir kokybe bei koncepcija. Čia mano gražiausios draugės visomis prasmėmis. Ačiū, kad jos yra su manimi, kad myli mane tokią, kokia esu :* Labai džiaugiuosi jas turėdama!!! Ir ačiū būriui nepažįstamų žmonių, kurie irgi mane pasveikino :D
P.S. nuotraukos gal ir neryškios, tačiau tai nesumenkina atmosferos, plevenusios tą vakarą ;)


Komentarai

Populiarūs įrašai