Norai pildosi

Kartais pildosi taip tobulai, kad net spaudžia širdį iš to smagumo :) Savo gimtadienio išvakarėse, jau beveik vidurnaktį po darbo mane pasiėmė sesuo. Automobilis sustojo įsukęs į kiemo keliuką. Prie jazminų krūmo stovėjo narvas, perrištas rožiniu kaspinu. Jame radau dovanėlę, kuri pakeitė mane, mano gyvenimą ir visų mano namiškių. Ir nors tą akimirką net nesupratau, kas ten spurda narve (pagalvojau triušis;D), ir nors kaspinas buvo didesnis už dovanėlę (tuomet dar telpančią mano delnuose), ir nors staigmena mane apsisiojo, aš buvau (ir esu!!) beprotiškai laiminga. Viduje vienas su kitu pynėsi "negaliu patikėti", "kaip nuostabu", "ar tai tikrai tiesa", "aš tokia laiminga", "oj, koks jis gražutis ir mažutis", "ką ryt pasakys tėvai", "jis toks mielas", ect... Tai vienas iš nedaugelio norų, kurie išsipildė tobulai, iki smulkmenų ir taip kaip norėjau aš. AČIŪ :)

Taigi, susipažinkite su mano dovanėle, anglų kokerspanieliu, vardu Rokis!
  • O antras video štai čia:


 Jis su mumis gyvena jau metai. Per tuos metus pasikeitė mano gražuolis. Štai keletas kadrų :)




O čia pirmasis ruduo:

 



Žiema. Būnam lauke arba miegam :D



Ir pagaliau pavasaris - vasara :))



Komentarai

Populiarūs įrašai