Nr. 1 - Sijonas ir aksesuarai.

Naujas dalykas pas mane bus - DERINIAI. Jie visi bus sunumeruoti.
Viena draugė paragino (ta pati, kurios dėka atnaujinau blogo reikalus) įkelti savo pačios autfitų. Klausau, Tamsta!
KUR? Šį derinį rinkčiausi į galeriją, parodą arba į Gruzijos dainų ir šokių ansamblio "Kutaisi" koncertą. Dar vasarą į pirmą pasimatymą, jei vaikinas būtų vertas grieko ;))
KAIP? Derinį sudaro dveji pasteliniai atspalviai. Drabužių konstrukcijos paprastos, tad prie jų nesunku priderinti minimalistinius, grynų formų ir masyvius, ir smulkius papuošalus. Kokį pasirinkti priklauso nuo nuotaikos. Sako ilgi sijonai + žemas ūgis = NIU NIU NIU!! Bet manau, toks derinys tinka ir man, tai mazgei, nes pakelta liemens linija sukuria ilgesnių kojų įvaizdį. O ir šiaip man gražu coliukės su ilgais sijonais.

Su kepure? Bohemiškas įvaizdis. Tamsūs nagučiai, kepurė, batai. Auksinės rankinuko detalės susišaukia su liemens linija, suvinėta auksiniais siūlais. Šviesūs auskarai išryškėja šalia tamsių plaukų ir tuo pačiu atkreipia dėmesį į veidą.
Be kepurės. Paprastai ir mielai. Mergytė tokia: "Tra lia lia, kaip man gerai, aš pati sau faina" :) Niu rimtai, čia nieko nevaidinanti, bet patenkinta savim ir  deklaruojanti: "Žiūrėkit, kaip aš pasipuošus" :D
Tuščiom rankom, užtai su kokiu vėriniu. Vėl auksinės detalės draugauja tarpusavy, o tamsūs nagučiai su juodais batukais. Tai smulkmenos, bet viskas turi būti apgalvota. Net aromatą puikiai derantį prie tokio įvaizdžio įsivaizduoju - prie tokio lengvo, plazdančio derinio pasirinkčiau irgi kiek lengvą, tačiau ne gaivų, o labiau rytiešką aromatą :) Ar gali būti toks kvapas? Na, čia buvau pasirinkusi GUCCI - Guilty :) Va ir pavadinimas geras būtų: Kalta Nekaltuolė :D Drąsiai pasisakiau :D
Niu, tai kuris variantas jums dailiausias? :)

Komentarai

Populiarūs įrašai