Ant kiek svarbi klaviatūra!

Daiktai. Jie yra svarbūs. Jie nėra patys svarbiausi mūsų gyvenime ir neturėtų, tačiau jie gali būti šaunūs mūsų gyvenimo pagerintojai. Ir aš kalbu ne apie tiesiog daiktą, kuris atlieka savo funkciją, o apie tą, kuris Tau yra gražus ir Tau patinka. Apie tą daiktą, kuriuo iš tikrųjų džiaugiesi. Ir nebūtinai jis turi būti very expensive or extra luxury - jo prasmę ir vertę nustatai Tu pats. Aš stengiuosi savo aplinkos polius suręsti iš tų daiktų, kurie man mieli. Tai ir mane pačią verčia prisiderinti prie savo susikurtos aplinkos. Pavyzdžiui, vos tik susitvarkau savo darbo stalą, namus, ar gerai iššveičiu šikinyką, iškart lengviau gyvent ant šio svieto. Jei apsileidžiu, atidėlioju ir papuolu į netvarkos rūką, tai ir gyvenime kažkaip ne taip viskas aiškiai matosi, o viduj jaučiu didesnį ar mažesnį chaosą. 
Aplinka, materija atspindi mūsų vidų. Į ją verta atkreipti dėmesį ir sąmoningai susiprojektuoti, kad ji mažų mažiausiai mus džiugintų. Nes kai džiaugiesi savo aplinka, tai ir gyvenimas gražesnis, ir kiti ne taip nervina :) Daiktas man nėra tas objektas, kuriuo galiu pasipuikuoti prieš kitus (ir niekam nelinkiu to siekti), man svarbus tik asmeninis santykis su tuo daiktu. Tad aš daiktą matau, kaip galimybę nusišypsoti jam, tada sau ir galiausiai kitam, t.y. Tau!

P.S. Šįryt darbe gavau naują klaviatūrą. Tokią gražią, stilingą, juodą ir kur mygtukai tyliai spaudinėjasi! Tai kaip nemylėti ir nesidžiaugti tais daiktais, kurie įkvėpė mane nupūsti dulkes nuo prokrastinacija apkerpėjusios kasdienybės! Rašymą atidėliojau visą vasarą, o pasirodo tereikėjo naujos klaviatūros :) Tai labas rytas, Ruduo!


Komentarai

Populiarūs įrašai