Būti SAVIMI ir ką apie tai sako FACEBOOKAS

Man patinka būti savimi. O dar labiau, kad tai renkuosi sąmoningai. Nuostabu yra savo nestandartiškumą pamilti ir priimti kaip asmenybės išskirtiniausią bruožą ir nebesivaikyti tobulumo. Mano krykštavimas, negalantiškumas ir vėjavaikiškumas - taip, tai esu AŠ. Nuo to man lengviau ar sunkiau? Kąąą žinau. Manau, visiems vienodai, nes berods normalu, kad žmonės turi savų marazmų ir kitoniškumų :D Bet kad taip yra linksmiau gyventi, tai jau tikrai, o kad tai priveda prie visokiausių nuotykių - taip pat tiesa ;)
Pvz., Vilniuje šį gegužės savaitgalį vyksta jau 12-tas Harlem šokių festivalis. Čia susirenka karščiausi lindyhoperiai ne tik iš Lietuvos, bet ir užsieniaus, kas yra ojojoj kaip labai jėjėjė. Šiais metais esu savanorė-draiverė. Nors ir niekad pati nevažinėjau po senamiestį, ir nežinau, kur vienpusis eismas, o kur dar koks nors kitoks, sugalvojau mesti sau iššūkį. Ir aišku labai dėl to stresuoju, o noriu padaryti vis tiek kiek įmanoma geriau man patikėtas užduotis. Galiausiai, aišku įsitikinu, kaip kiti ir sakė, kad viskas čia gerai ir nereikia tiek stresuoti. Čia man paskutinei tai paaiškėja :D
Atvežusi mokytojus į vakarėlį "Tamstoje" galiu ir pati eiti šokti. Čia jau pasišokusi, įkaitusiais skruostais, stoviu prie baro ir kalbuosi su dviem vaikinais."Tamstoje" kaip visada baisiai karštąąąąąą, trūksta oro, tai aš godžiai geriu vandenį. Tadam, kaip reikiant paspringstu, kaip tik tuo metu, kai sugalvoju kažką galantiškai ir moteriškai žaviai pasakyti. Visi mano moteriški kerai išsilaksto kaip ryto ūkanos įdienojus :D Taip stipriai paspringau, kad net pasislėpiau už sienos :D Yes, aš rimtai :D Po to su draugais kalbamės "Tamstos" balkone ir matau kaip iš šokių aikštelės moja tas pats mokytojas, kurį vežiau. Jėga, juk čia Vincenzo, tas pats mokytojas, kurio video žiūriu Youtube! Aišku ir aš entuziastingai pamoju atgalios. Tik tada akies krašteliu pastebiu, kad jam moja ir kita mergina, stovinti šalia manęs. Klasikinis kadras kaip iš Bridget Jones filmų :D
Bet vakar tikrai buvo smagu. Ir ne tik dėl šių smulkmenų. Šokti yra laisvė, meilė, džiaugsmas ir nuolatinis savęs pažinimas. O kad kaip rimta menotyrininkė pagrįsčiau savo žodžius cituoju Facebook šaltinį. Puslapis "Neįtikėtini faktai" teigia: "Dažnai šokantys žmonės turi aukštesnę savivertę bei pozityvesnį požiūrį į gyvenimą", o faktai yra faktai :) Bet jei kas negali / nenori šokti, tai dažniau būkit vaiku. Jie viską daro aistringai, drąsiai ir geba džiaugtis pačiais paprasčiausiais dalykais - "Life is easy. It’s people who make it complicated". 
Netobulai būnam vaikai, tobulai būnam savimi ir džiaugiamės geru oru kaip vasarą ;) Ai, iškarto skanduoju "su va-sa-ra" - skamba sirgalių ošimas, kaip iš futbolo varžybų! Tik aišku ne Lietuvos ;)

Čia aš su savo hoperiukais <3



O čia kaip Vogue šėlioja žaismingai ir vaikiškai : https://www.youtube.com/watch?v=F0TNJHPb39c  


Komentarai

Populiarūs įrašai