Misės karūna ir kas toliau?

2017-ieji. Nauji metai. 
Jie jau įsibėgėjo, o pusė iš mūsų turbūt jau ir užmiršo savo naujametinius pažadus. Aš jų ir nebuvau susidėliojusi. Ak, kokia aš nemadinga :D Na, vieną turiu - suvokti ko NORIU aš. Ne mama, tėtė ar kaimynė, o aš. Tai labai abstraktu, bet labai svarbu, tad pradėjau rimtai galvoti, kaip tai atrasti. Nesakau, kad jau radau atsakymą į tą klausimą, bet artėju.
Dar sausio pradžioje sudalyvavau nuostabiojo Andriaus Žebrausko nemokame pristatyme apie GODOPOCO žaidimą. Magija! Mane jis pakerėjo ir apsuko galvą ;) Kadangi gruodžio mėnesį buvau šiek tiek užsidirbusi pinigų iš kanelių kepimo, pradėjau mąstyti, kad žengsiu kitą žingsnį ir dalyvausiu minėto žaidimo 3 dienų seminare, kuris išties nėra pigus. Taip nuolat savęs klausiant, o kas iš to, o ką toliau noriu daryti su savimi ir gautomis žiniomis, netikėtai užmačiau dar vieną seminarą - mados verslo. Tada visa širdim pajutau, kad noriu ten. Tada prisiminiau, kad lektorę Snieguolę Kerpienę mačiau ir anksčiau, kažkur beklaidžiodama interneto puslapiuose, susijusiuose su mada. Tad savo uždirbtus pinigus skyriau sau ir savo žinių tobulinimui toje srityje, kurioje neturiu jokio supratimo. Nesigailėjau nei minutės praleistų besiklausant ir geriant visas žinias ir charizmą iš lektorės. Ji labai daug kalbėjo apie pačios savęs atradimą, apie individualumo ir išskirtinumo paieškas ir kaip svarbu tiksliai žinoti, kas ir koks tu esi mados versle. Dar išskyrė tokį dalyką, kaip istoriją - tavo brando pačią esmę. Čia tai užduotis! Aš pati nesuvokiu, ar noriu būti blogerė, ar stilistė, ar dizainerė, ar verslininkė, ar vesti seminarus, susijusius su moters įvaizdžiu, tad atrodė, kad šis klausimas - tikrai dar negreit paaiškės.


 Man pačiai netikėta, bet praėjus dar tik savaitei - aš atradau savo istoriją. Prisiminiau, kad kai buvau šešerių ar septynerių metų mergaitė, per Lietuvos televiziją transliavo "Mis Universe" konkursą. Grožis, prabanga, elegancija, šiltumas, moteriškumas mane taip sužavėjo, kad polėkio pagauta juodu flomasteriu ant švelniai persikinės svetainės sienos nupiešiau ką tik ekrane regėtą Misės karūną. Po to teko šį įkvėpimą aplaistyti ašaromis, o jei tikslai tai "Fairy" ir nutrinti savo kūrybą su kempinėle.

Vis dėl to, tą vakarą man į širdį įkrito mintis, kad grožio pasaulis yra kerinčiai nuostabus, magiškas ir geras. Vėliau augdama pamečiau tas mintis, bet dabar atsisuku atgal, grįžtu prie savęs pačios prado - tikiu moters kuriamo gražaus pasaulio jėga.

Čia ir sustosiu. Ieškosiu, kas toliau.


Komentarai

Populiarūs įrašai