Kada mane ištinka egzorcizmas ir kuo ypatingas švelnumas?

Ar įmanoma pažinti save be kitų žmonių ir su jais mezgamo santykio? Santykiai yra visokie: su savimi, partneriu, kolegomis, katinuku ir net su šiukšle, numesta šalia šiukšliadėžės. Jie mus moko ir auklėja. Viena mergina, sutikta Humanoje, man suteikė progą pažinti save, suprasti kaip dalykai vyksta.

Ji pasimatavo visą glėbį rūbų. Užmečiau akį, ką ji buvo atsirinkus - didžiąją dalį sudarė suknelės. Atsistūmiau 3 sukneles, kurios patraukė mano žvilgsnį, kad apžiūrėčiau iš arčiau. Bekilnojant pirmąją, pajaučiau, kad ji sugrįžo ir stovi šalia. Kas mane pažįsta, žino, kad mėgstu vaikštinėti po Humanas, ieškoti ten kabančių lobių ir taip pamedituoti, tiesiog stumdant pakabas į priekį. Akį jau esu ištreniravusi, tad tokia rūbų medžioklė man kaip masažas su laiminga pabaiga - visad kažką randu sau arba draugams.

Ji nedrąsiai paklausė, ar jau išsirinkote. Aš pati save nustebinau, kai pasakiau, ai ne, tiek to. Viskas buvo sąžininga - ji pasimatavo ir išėjo, aš radau ir jau laikiau rankose. Bet tai - jos grobiai, aš tai žinojau. Man pačiai netikėtai, bet labai lengvai, ji nugalėjo mane su savo švelnumu ir nuoširdumu. Tai žymiai efektyviau nei užpumpuoti raumenys. Man tai - alsuojantis žmogiškumas. Į nugarą, kuomet net pašiurpsti iš malonumo.

Ačiū tai merginai, kad joje galėjau stebėti, kaip žmogus kažko nori ir nors jam nedrąsu bei nepatogu, ryžtasi bent pabandyti, o tam bandymui pasirenka švelnumo taktiką. Sau esu dėkinga, už sugebėjimą paleisti. Visad maniau, kad šitas jausmas tegali prilygti tik egzorcizmui, juk taip sunku ir skaudu kai bandai iš savęs kažką išvaryti, bet, o galingieji Atėnų dievai ir deivės! - tai ir yra tikrieji kožnos žmogystos raumenys. Va, tai reikia treniruoti ir auginti.

Nu, nėr ką veikt per karantiną, nieko labai įdomaus nevyksta, tad kiekvienas žmogus su savo programa įžengęs į mano regos lauką, tampa tos dienos įvykiu ir mano herojumi. Tai geriu dabar vandenį už žmones, kurie tiesiog būna šalia. Už tuos kasdienybės guru, kurie mus įkvepia būti geresniais šikniais.




Komentarai

Populiarūs įrašai